Sunday, September 28, 2008

tentang......?

heyy!
aku,FAREHA! dan aku nak cter pasal aku dan dyer,LIA!
memule aku search internet aku nmpak page dia...
then,aku a
dd...
aku chat ngn dyer mcm biase...
n bila da lam
e chat...
aku rase janggal ngn diri aku sbb....
aku tawu aku suke sngttt kat dyer!
aku dah mule rase sayang gila k
at minah tuh!
aku nak luah feel aku kat dia...
tapi aku takut sngt! sbb aku tkut dia xleyh terima aku...
as her sister jer...huhu...
pastu,one day ni aku sjer test dia...n dia terima aku as her sister...
hehehe...xkesah laa kan as apepon...
asalkan dia dekat ngn aku...
n aku pun sedia menunjukkan betape
aku sayang arrr kat dia....

tiba-tiba...
satu hari ni aku termenung...
aku dpt rase perasaan aku kat dia bukan perasaan as sister...
aku mule jatuh cinta dgn dia...
syg aku bukan lagi syg biase...
tapi syg yg penuh dengan rasa cemburu!
slowtalk aku bgtau dia aku cintakan dia...

n aku xsangke dia sama mcm ne aku rase...

korunk xperlu pe
lik..!
sbb aku dan dia jadik mcm ni kerana sorang insan yg bergelar LELAKI...!
dah musnahkan hati aku dan dia...
sampai aku dan dia da xde langsong nk feel ngn lelaki...
n kepade semua lelaki...lau nak takcle aku ngn dia...
heyyy!! bole berambossss!!!~~
kasih sayang kaw kami xperlukan...!
(disgusting..!)
semua lelaki hanye nk amek kesempatan n menghancurkan semua pompuan2!
kaw ingt kaw ader batang aku takot?!
rase nak pijak2,tukul2 jer batang korunk uh!
eeeeiiii.....

blahhh arrrr!!!
damn...!

hahaha...(".)

n the last in my story 4 diz site...
mintak maaf arr sbb dlm blog ni kasar sket dgn....
bahase aku,tulisan aku(har har) n wateva jelahh yg watkan sape2 je yg bce site ni menyaketkan hati...
oh! s
o touch!
bukan pe bebbb...
saket ati siot!
yg penting ini laa kesah aku,dia dan sesuatu....
besh gila aku ngn dia....!

last2!!

ni laa pic aku ngn dia...
ala2 nk kissing gtuuu...
huhuhu...


SEKIAN